.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشار کلیپ غیر اخلاقی دو هنرپیشه سینما و تلویزیون

پدیده علاقه مندی برخی از افراد به حوزه خصوصی مردم بویژه چهره های مشهور، چند صباحی است که معضلات جدی فرهنگی را بوجود آورده است.

به گزارش جهان ، در کنار ضعف قانونی برخورد با سود جویانی که از طریق انتشار فیلم و عکس خصوصی مردم با بی آبرو نمودن آنها به ثروتهای هنگفت دست می یابند شاید خلا برخورد فرهنگی نیز کاملا به چشم بخورد.

چندی پیش رئیس پلیس تهران با اشاره به گستردگی ابزارهای ارتباطی، با طرح این سوال از مردم که چه اصراری وجود دارد که از خصوصی ترین لحظات زندگی خود عکسبرداری یا فیلمبرداری نمایند، به جلوگیری خود اشخاص از انتشار عکسها و فیلمهای خصوصی اشاره نمود.

اما این تمام مساله نیست. متاسفانه برخی چهره های مشهور که بیشتر در قشر هنرپیشه ها و ورزشکاران دیده می شوند، علیرغم اطلاع از احتمال توزیع فیلم و عکس خصوصی خود هیچ تلاشی برای جلوگیری از این موضوع ندارند.

باید قبول کرد که در دنیای امروز و به جهت افول ارزشهای اخلاقی و نیز استفاده ناصحیح از تکنولوژی روز، بسیاری از محدودیتها باید توسط خود اشخاص لحاظ شود.

در همین زمینه متاسفانه در روزهای گذشته بار دیگر شاهد توزیع گسترده كليپي حاوي صحنه‌هاي حضور نامتعارف دو هنرپیشه زن سينما و تلويزيون در یک مراسم غیر اخلاقی بودیم.

در اين كليپ كه ظاهرا مراسم جشن تولد يكي از اين بازيگران است، هنرپیشه سریال یوسف پیامبر و نیز بازیگر طنز سریال زیر آسمان شهر با ظاهري زننده و حرکاتی ناپسند حضور دارند.

انتشار این تصاویر وکلیپ های مشابه در ماههای گذشته این نکته را یادآوری می کند که مسئولین فرهنگی کشور بایستی شرایطی را فراهم کنند تا ضمن تربیت هنرمندان متعهد و ارزشی و تسهیل ورود آنها به عرصه فرهنگ وهنر کشور، مانع از هرگونه چهره سازی افراد کم ظرفیت در سینما و به خصوص رسانه ملی باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.